אגם בוחבוט כבר רגילה לעמוד על הבמה – אבל הפעם, היא בוחרת לחשוף משהו אחר לגמרי. רגע לפני שהיא מגיעה לאחד הרגעים הגדולים בקריירה שלה עם הופעה באמפי קיסריה, היא משחררת פרויקט חדש – ואיתו גם סיפור אישי שלא נשאר מתחת לפני השטח.
המיני-אלבום החדש, "פריפריה אקספרס", כולל ארבעה שירים שמרגישים כמו הצצה ישירה למה שעבר עליה בתקופה האחרונה. פחות פופ קליל, יותר רגש, בלבול והתבגרות. יחד עם המפיקים צליל קליפי ונדב "נאבי" אהרוני, היא בנתה כאן משהו שמרגיש קרוב ואמיתי יותר מהרגיל.

בוחבוט מדברת בשירים על המעבר לעיר הגדולה, על התחושות שמגיעות עם שינוי כזה, ועל הניסיון להחזיק בזהות שלה גם כשהכל מסביב משתנה. תל אביב, אהבה, התחלות חדשות – לצד געגוע למקום שממנו הגיעה.
וזה לא רק טקסטים. זה גם החיים עצמם. אחרי שנים בבאר שבע לצד המשפחה, היא קיבלה החלטה לא פשוטה ועברה לתל אביב בעקבות הזוגיות עם בר ברימר. שינוי חד, כמעט בבת אחת, שהפך למסע אישי עמוק – כזה שהיא בוחרת עכשיו לשים עליו אור.

בפעם הראשונה, היא לא רק שרה – היא מספרת. על הפחדים, על האמונה, על הדרך למצוא מחדש תחושת בית במקום אחר.
ובתוך כל זה, רגע לפני הבמה הגדולה, נראה שהיא מגיעה לשם אחרת. בוגרת יותר, חשופה יותר, ובעיקר – שלמה עם הסיפור שלה.
