חיים כפולים
המשפחה השנייה של אבא שלי גרה עשרים דקות מביתנו. גיליתי את זה בגלל משלוח שגוי. פיצה, מכל הדברים. זה היה ביום ראשון. אמא שלי, אנה, סבלה ממיגרנה, אז
בתי קראה לאישה אחרת “אמא” במטבח שלנו. זה היה יום ראשון, סביב הצהריים. הייתי עסוקה בהכנת פנקייקים, מארק גלל בטלפון שלו, ואמה בת השש צבעה על השולחן. הפעמון
בני התקשר אליי ממספר ששמור כ"אינסטלטור" בטלפון של בעלי. היה יום שלישי בערב, כמעט שמונה. הייתי כיוצצת כלים כשטלפון של בעלי החל לצלצל על הדלפק. המסך נדלק: "אינסטלטור".
בני גילה את האמת על אביו מקבלה של פיצה. בערב של יום רביעי, הייתי במטבח, שוטפת כלים וחושבת על שום דבר מיוחד, כשלאו רץ פנימה עם פתק מקומט
מצאתי את המשפחה השנייה של בעלי ברשימת המייל של בית הספר. זה התחיל במייל מהורה בכיתה של בני דניאל, מהמורה שלו. היא שלחה גיליון אלקטרוני כדי שנוכל להתארגן
בעלי שכח לחסום אותי ממשפחתו השנייה. גיבשתי את האמת בערב של יום שלישי, יושבת על רצפת המטבח בין צלחת נשברת לסיר של פסטה קרה. זה התחיל בהודעת בקשת
גיליתי את המשפחה השנייה של בעלי דרך קבוצת וואטסאפ של בית הספר. זה התחיל כשחברתי לורה שאלה אם היא יכולה להוסיף אותי לקבוצת ההורים. בבית הספר של הבן
בעלי שכח לאסוף את בננו מבית הספר, וכך גיליתי על המשפחה השנייה שלו. השיחה התקבלה בשעה 17:37. הייתי בסופרמרקט, בוחרת דגני בוקר. על המסך הופיע: "משרד בית הספר".
בני התקשר אליי ממספר שמור כ'אינסטלטור' בטלפון של בעלי. עמדתי במטבח, מחכה לשליח. הטלפון צלצל, מספר לא מוכר. עניתי ושמעתי: "אמא, זה אני. אל תסגרי." זה היה ליאו,
בני קרא לגבר אחר 'אבא' בשיחה באזניות. היה יום שלישי בערב, כמעט 21:00. אני שטפתי כלים, הטלפון שלי נטען בסלון. אשתי, אמה, שימנה את למן בן השמונה למיטה.
