בגידה
בעלי שכח לאסוף את בננו מבית הספר, וכך גיליתי על המשפחה השנייה שלו. השיחה התקבלה בשעה 17:37. הייתי בסופרמרקט, בוחרת דגני בוקר. על המסך הופיע: "משרד בית הספר".
בני התקשר אליי ממספר שמור כ'אינסטלטור' בטלפון של בעלי. עמדתי במטבח, מחכה לשליח. הטלפון צלצל, מספר לא מוכר. עניתי ושמעתי: "אמא, זה אני. אל תסגרי." זה היה ליאו,
בני קרא לגבר אחר 'אבא' בשיחה באזניות. היה יום שלישי בערב, כמעט 21:00. אני שטפתי כלים, הטלפון שלי נטען בסלון. אשתי, אמה, שימנה את למן בן השמונה למיטה.
בני הפסיק לקרוא לי אבא, וגיליתי למה בחדר ההמתנה בבית חולים. זה התחיל בשקט. ליאם בן 11. במשך שנים, כל הודעה שלו התחילה ב"אבא". הודעות קוליות, ציורים, פתקיות
בעלי מת ביום רביעי. ביום שישי גיליתי את המשפחה השנייה שלו. ישבתי על רצפת המטבח, בין שני שקי הזבל עם הבגדים שלו, כשהטלפון שלו נדלק. הוא זמזם כל
בתי קראה לזר ״אבא״ במטבח שלנו. זה היה יום שבת בבוקר. הייתי מטגן פנקייקים, אמה ציירה על השולחן, רגליה מתנועעות. צלצלה הפעמון. אשתי, לורה, ניגבה את ידיה ואמרה,
המשפחה השנייה של אבא שלי גרה חמש עשרה דקות מהבית שלנו. גיליתי זאת בעקבות שקית מצרכים שנשכחה וחשבון קנייה. עד אותו יום חשבתי שאנחנו פשוט משפחה רגילה, קצת
בני גילה על הגירושים בצ׳אט קבוצתי בבית הספר. זה קרה בערב של יום שלישי. אני הייתה במטבח ומבשלת פסטה, בעלי מארק עוד היה בעבודה – או לפחות כך
