לאחר חצי שנה שחלפה מאז ששוחרר משבי חמאס, אלקנה בוחבוט ורעייתו רבקה שמחים להודיע היום (שני) על ההיריון השני שלהם. השניים מצפים לילד נוסף, אשר יהיה אח או אחות לבנם הבכור ראם. בתיעוד משותף שהעלו לחשבון האינסטגרם שלהם, נראה את רבקה חושפת את הבייבי באמפ הקטנה שלה, כשהם מביטים אחד בשני באושר על חוף הים, כשהם מבלים יחד עם בנם האהוב.
רבקה כתבה לצד התמונה המרגשת: "הסיפור שלנו עוד לא נגמר, הוא ממשיך לגדול". החדשות המרגשות מגיעות אחרי תקופה ארוכה ומורכבת, במהלכה אלקנה, ששוחרר לפני כשלושה חודשים, נלחם לשוב הביתה אחרי שהיה כלוא בשבי חמאס במשך כמעט שנתיים. שחרורו היה רגע מכונן ומרגעים של כאב, פחד ואי ודאות, משפחת בוחבוט מצאה כוחות להתאחד ולחזור לחיים, כשהם עומדים יחד על רגליהם, חוגגים את השיבה הביתה ובונים מחדש את חייהם.

לאחר שחרורו, ב-2024, אלקנה ורבקה לא היססו לחשוף את רגשותיהם יחד, כללו גם רגעים רומנטיים ומרגשים שהיו חלק מהמסע המחודש שלהם. בחודש ינואר, ביום ההולדת ה-37 של אלקנה, רבקה ציינה את האירוע בפוסט מרגש שבו תיארה את מערכת היחסים שלהם כהתפתחות של אהבה אמיצה, חזקה ומלמדת.
View this post on Instagram
בפוסט זה, רבקה שיתפה את תחושותיה העמוקות על האהבה לאחר כל מה שעברו, והדגישה את הזמן המיוחד והאינטימי שהם זכו לו יחד. היא סיפרה כיצד המפגש מחדש לא היה רק שיקול של רגשות, אלא גם זמן של ריפוי נפשי וגופני. כעת, אחרי כל הקשיים והאתגרים, הם מוצאים את עצמם מצחיקים, מחייכים ונושמים שוב – זמן אמיתי לבנות מחדש את חייהם, לגדול כמשפחה ולהפוך את כל המורכבות לחוויה של חיים משותפים מלאים באהבה ותמיכה הדדית.
View this post on Instagram
ההיריון השני לא רק מסמל את המשך המסע המרגש שלהם כזוג הורים, אלא גם את ההתחדשות, את חוויות החיים המשותפות וההזדמנויות שנפלו להם מחדש על מנת להתחיל פרק חדש ונפלא. הרבקה ואלקנה מביעים אופטימיות ושמחה רבה עם ההתרחבות של משפחתם, שמדגישים את הערכים של אהבה, תקווה ונחישות.
