"זה כבר לא נראה כמו חברות ": יוסי עזרא מגיב לסערה – ומודה בכאב שלא עובר

הדרמה סביב הפרישה מ"המירוץ למיליון" ממשיכה לבעור – והפעם, יוסי עזרא לא שותק. אחרי הריאיון שעורר גל תגובות חריף, הוא בוחר להתייחס ישירות לביקורת – ולא מסתיר את מה שהוא מרגיש.

הציפיות מהצמד חן דריקס ויוסי עזרא היו גבוהות מהרגע הראשון. אחרי שכבשו את הצופים ב"חתונה ממבט ראשון", רבים היו בטוחים שהם יגיעו רחוק. אבל הכל נעצר מוקדם מהצפוי, כשדריקס הרגישה רע פיזית ולא יכלה להמשיך בתחרות.

בפרק עצמו, עזרא עמד לצידה ותמך בה. אבל מיד לאחר מכן, בריאיון חי, התמונה השתנתה. הוא דיבר בכנות על האכזבה והכאב, והודה שהקשר ביניהם כבר לא באותו מקום.

"אני מכבד את ההרגשה של חן, אבל אני מאוכזב", אמר אז, והוסיף שקשה לו לשחרר את מה שקרה. מבחינתו, זה לא היה רגע שאפשר לוותר בו.

דריקס מצדה הסבירה שההחלטה לא הייתה בחירה קלה, אלא עניין של יכולת פיזית. "אני יודעת מה הרגשתי ומה אני יכולה לתת", אמרה, והדגישה שהיא מבינה את האכזבה – אבל לא יכלה להמשיך.

התגובות לא איחרו להגיע, ועזרא מצא את עצמו במרכז ביקורת. בסטורי שפרסם, הוא ניסה להבהיר: "אני מבין את הכעס כלפיי. גם לי לא היה נעים לראות את זה. אבל לא הכל רואים, ויש דברים שאני שומר לעצמי כבר כמעט שנה".

לדבריו, הוא הגיע לתוכנית עם מטרה אחת – לתת הכל. "ברגע אחד זה נגמר", שיתף, והבהיר שהוא עומד גם מאחורי התמיכה וגם מאחורי האכזבה שלו.

גם בריאיון נוסף ששודר לאחר מכן, המתח ביניהם עדיין הורגש. עזרא הודה שזה כואב ומבלבל, אבל לא התנצל על כך שבחר להביע את הרגש שלו. "אני בן אדם, ומותר לי להרגיש", אמר.

ובין כל זה, ברור שהסיפור ביניהם עדיין לא נסגר. רחוק מזה.

Rating
( No ratings yet )
interesujacy.com