לא רק זמרת: עדן בן זקן משיקה מתחם אוכל חדש בהשקעה של 15 מיליון ש"ח

עדן בן זקן ממשיכה להרחיב את האימפריה שלה – והפעם לא על הבמה אלא בעולם הקולינריה. הזמרת המצליחה פתחה יחד עם בעלה שוקי ביטון וקבוצת משקיעים מתחם אוכל חדש בתל אביב בשם "בלה מיה", בהשקעה מרשימה של יותר מ־15 מיליון שקלים.

המתחם החדש ממוקם במתחם איינשטיין בתל אביב ומתפרס על שטח גדול של כ־1,700 מ"ר. בימים אלו הוא כבר פועל במתכונת הרצה ומציע חוויית אוכל רחבה במיוחד.

הקונספט של המקום מבוסס על שלוש מסעדות שונות, שכל אחת מהן מובלת על ידי שף אחר ומציעה סגנון קולינרי שונה.

המסעדה הראשונה היא "בלה", מסעדה איטלקית בהובלת השף גיא בן שמחון.
לצידה פועלת "מיה", ביסטרו המתמקד בדגה מקומית בהובלת השף שחר לינג.

בהמשך צפויה להצטרף גם מסעדה שלישית בשם "צ'י", שתהיה מסעדה יפנית בסגנון איזקאיה בהובלת השף און משען.

בשלב זה שתי המסעדות הראשונות כבר פתוחות לקהל:
"מיה" פועלת מדי יום בין השעות 08:00 ל־17:00, ואילו "בלה" פתוחה בין 18:00 לחצות.

לדברי היזמים, דווקא בתקופה המורכבת שבה נמצאת ישראל חשוב ליצור מקומות שמאפשרים לאנשים לצאת מהבית, להיפגש וליהנות מרגעים קטנים של שגרה.

המתחם פועל בהתאם להנחיות פיקוד העורף, ובמקום עצמו קיים מרחב מוגן לצד מקלטים סמוכים.

כך שלצד הקריירה המוזיקלית המצליחה, נראה שעדן בן זקן ממשיכה לבסס את עצמה גם בעולם העסקים – והפעם דרך חוויית אוכל חדשה בלב תל אביב.

Rating
( No ratings yet )
interesujacy.com