ג'וי ריגר לא הסתתרה מאחורי מילים יפות. בפודקאסט "חצי הכוס המלאה" עם שלמור שטרוזמן בבית הפודיום, היא פתחה את הלב ודיברה על משהו שמבעבע בה כבר שנה — הרצון להיות אמא.
זו לא הייתה אמירה אגב אורחא. ריגר סיפרה שזו תחושה שמלווה אותה כבר תקופה, רצון ברור שמתחזק. אלא שהמציאות מורכבת יותר. היא נמצאת בזוגיות עם השפית שיראל ברגר, בעלת מסעדת OPA, ושם בדיוק מתחיל הקונפליקט.

“זו סוגיה בבית”, הודתה. לדבריה, לשיראל יש “שני בתים” — המסעדה והבית הפרטי — והוסיפה שילד הוא שינוי חיים דרמטי. “מעבר לזה, היא מעולם לא חשבה על עצמה כאמא”, חשפה.
בשלב הזה שלמור שטרוזמן העלתה את האפשרות שזה עלול להיות דיל ברייקר. ריגר לא התחמקה. היא הסכימה שמדובר בשאלה מהותית, אבל גם שידרה ביטחון בקשר ואמרה: “היא לא נראה לי שהיא תוותר עלי כל כך בקלות”.
View this post on Instagram
השיחה לא נעצרה שם. ריגר סיפרה גם על תהליך אישי אחר שמתרחש במקביל — ההתקרבות שלה לדת. “אני נוטלת ידיים בבוקר, זה משהו שלא יודעים עלי”, שיתפה. “הייתה לי פעם חברה קצת דתייה שיצאתי איתה והיא הכניסה את זה בי. אני עושה גם ‘מודה אני’”.
החיבור הזה התחזק, לדבריה, בזמן העבודה על הסרט “סיפור אחר” של אבי נשר, שבו גילמה בחורה שחוזרת בתשובה. היא חקרה את הנושא לעומק, ואף התגוררה כמה ימים במדרשה. “אני מאוד אוהבת את העומק שיש בדברים, אני כל הזמן מתפללת”, אמרה.
View this post on Instagram
ובסופו של דבר, היא ניסתה לשרטט קו שמגדיר אותה: לא קיצוניות. “אני מאוד אוהבת שכל דבר הוא לא קיצוני. שכל אדם זכאי להיות דתי לפי דעתי”, הוסיפה, ומנגד גם להיות “גיי לפי דעתי”.
בין הרצון לאימהות, זוגיות עם אישה שלא ראתה את עצמה כאמא, וחיפוש רוחני שמעמיק — ג'וי ריגר נמצאת בצומת רגיש. והפעם, היא בחרה לדבר עליו בלי פילטרים.
